Het lukt me niet om tijdens het plaatsen van een bestelling de algemene voorwaarden aan te klikken.
We raden je aan om je cache en cookies van je browser te verwijderen. Of plaats je bestelling via een andere browser.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat is er misgegaan?
Check eerst of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Is dat niet zo? Dan kun je de order het beste nogmaals plaatsen. Is het bedrag wél van je rekening geschreven, zoek dan via je bevestigingsmail uit of je een digitaal product hebt besteld. Een digitaal product ontvang je niet met de post. Deze staat automatisch in jouw persoonlijke Holistik House omgeving. Inloggen doe je met het account dat je tijdens het bestellen hebt aangemaakt. Heb je een fysiek product besteld en niet ontvangen? Achterhaal je bestelling dan met de track & trace code van PostNL die je toegestuurd hebt gekregen. Kom je er echt niet uit? Mail dan naar info@holistik.nl.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Een bestelling retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst, mits het om een onbeschadigd en ongebruikt product gaat. Voeg een briefje met je ordernummer toe aan je retourpakket (te vinden in je bevestigingsmail) en stuur op naar onderstaand adres. Zodra wij je retour hebben ontvangen krijg je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort. Verzendkosten voor eigen rekening.
Holistik – Minc
Oude Berghuizerweg 30
7336 AW Apeldoorn
Kan ik jullie digitale boeken ook als fysiek exemplaar bestellen?
Helaas is het niet mogelijk om onze digitale boeken geprint en gebundeld te ontvangen. Je kunt de e-boeken zelf natuurlijk altijd uitprinten.
Een artikel uit de webshop is niet op voorraad, maar ik wil het graag hebben. Wat nu?
Laat je e-mailadres achter op de verkooppagina van het artikel dat je wilt aanschaffen. Je krijgt dan van ons een melding zodra het weer op voorraad is. Wees er vervolgens snel bij want sommige producten lopen erg hard.